Tellimine ja tingimused

Käesolevad tingimused (edaspidi Tellimistingimused) kehtivad HMDev OÜ (edaspidi VNP), registrikood 14123864, internetipoes (www.vnp.ee) müügil olevate kaupade ostmisel kliendi (edaspidi Klient) poolt. Kõikidele www.VNP.ee asuvast e-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus ning eraisikutele 2 aastat pretensioonide esitamise õigus, pretensioone saab esitad e-postile info@vnp.ee.  Lisaks võib olla toodetel ka lisagarantii, mis on välja toodud eraldi tootekaardil.

VNP.ee e-pood on võtnud endale kohustuse kaitsta klientide ja kasutajate privaatsust. Sellest lähtuvalt oleme koostanud privaatsuspoliitika, millega saab tutvuda siin.

 

Tellimine

Olles välja valinud Teid huvitavad tooted, klikkige lingile “Lisa korvi”. Seejärel saate jätkata toodete sirvimist või alustada tellimuse vormistamist. Ostu vormistamiseks vajutage lehe paremal üleval olevale ostukäru logole ja seejärel “Vaata ostukorvi” või “Kassa”. Seejärel palun täitke tellimuse vorm ning valige omale sobiv transpordiviis – SmartPost või Omniva.

Maksmine

E-pood genereerib Teie valitud ostukorvi sisu kohta e-arve, mille saate tasuda kodulehel asuvate pangalinkide abil. Arveldamine toimub eurodes ning arvel kajastuv lõppsumma sisaldab käibemaksu.
Pangalingiga makstes vajutage kindlasti peale makse sooritamist nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib. Vnp.ee lehel kasutatavad pangalingid on: Swedbank, SEB, LHV, Nordea, Cooppank, Pocopay. Pangalingi maksed toimuvad läbi maksekeskuse, mida haldab Maksekeskus AS.

Tasuda saab ka ülekandega otse VNP pangakontole: EE102200221067309044.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest VNP arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,
teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba
kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Transport

Vastavalt valitud tarneviisist, valikud on Omniva ja Smartpost, jõuavad laos olevad tooted Teieni 2-5 tööpäeva jooksul peale makse laekumist VNP pangakontole. Pakiautomaadi teenust kasutades saabub Teie telefonile sõnum paki saabumisest Teie poolt eelnevalt valitud pakiautomaati.

Kaupu saadetakse ainult Eesti piires. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on VNP-l õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile info@vnp.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. VNP tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. VNP võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
VNP-l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind VNP.ee-s on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamine

VNP vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on VNP kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul VNP poole, saates e-kirja aadressile info@vnp.ee. VNP ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui vnp.ee-st ostetud kaubal on puudused, mille eest VNP vastutab, parandab või asendab VNP puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab VNP ostjale kauba eest tasutud summa. VNP vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult 15 päeva jooksul.